marți, 10 aprilie 2012

Leapșa lichidă

Preiau leapșa de la Adelina. Leapșa a plecat de la Drd Emil Călinescu. M-am gândit să răspund la ea în cazul în care e cineva interesat de ce beau. 

1. Apa
Beau multă apă plată Borsec sau Dorna. Nu consum chiar doi litri pe zi, atât cât e indicat, dar atunci când mi-e sete prefer să beau apă în loc de băuturi acidulate.

2.Lapte
Obișnuiam să beau foarte mult lapte înainte, dar în ultima vreme mi s-a cam luat. Cel mai mult îmi place laptele cu cereale sau cu cacao. Și îmi place și laptele rece. După cel cald nu prea mă omor.



3.Ceai
Nu prea beau ceai, cu toate că am vreo 10 cutii în dulap. Atunci când beau prefer ceaiul de căpșuni sau de fructe de pădure. Ceaiul de mușețel și de alte plante sănătoase nu e pentru mine.

4.Sucuri carbogazoase
Încerc să consum cât mai rar. Cu toate astea, uneori nu mă pot abține. În ultima vreme am consumat cam mult băuturi de felul ăsta. Totuși, dacă am poftă de sucuri acidulate, beau Fanta și Sprite. Evit Coca Cola și Pepsi. Și nu pentru că nu mi-ar plăcea.


5.Sucuri naturale
Îmi plac foarte mult și consum des. Preferatele mele sunt cele de portocale, mere, portocale roșii, rodie și grepfruit roșu.

6.Bere
Îmi place, place, place. Beau și "bere de fete" (gen Redd's, Tuborg Tropical, Becks Green Lemon, Salitos), dar și bere clasică. Din cea de-a doua categorie cel mai mult îmi place Groslch, dar nu zic nu nici la alte mărci. Berea e bună. Chiar, știați că în Antichitate era folosită ca antibiotic?

7.Vin
Nu sunt o mare amatoare.  Am băut de curând un vin vechi de 21 de ani, dar nu m-a dat pe spate. Am încercat mai întâi să-l miros și apoi să beau încet, savurând aroma, așa cum am văzut în filme, dar nu mi-a reușit. Totuși, prefer vinul roșu, dulce. Nu sunt sofisticată dacă îmi place mai mult Sânge de Taur decât un vin vechi de 21 de ani?



8.Vin fiert
Îmi aduce aminte de iarnă și de frig. E bun. Îmi place cu scorțișoară. Și merege cu o carte bună.
Mi-ar plăcea să beau un vin fiert iarna, la o cabană de pe munte, încojurată de prieteni, în timp ce ascultăm muzică la chitară cântată live.

9.Tărie
"More tequila, more love, more anything", zicea cândva Meredith Grey. Și bine mai zicea. Îmi mai place vodka cu suc de mere. Și am o nelămurire: cocktailurile și vermutul intră tot la tării? Dacă da, îmi plac și ele. Sex on the beach  și Mojito sunt preferatele mele din categoria cocktailuri, iar Garrone este vermutul pe care-l prefer.



10.Șampanie
Îmi place șampania mult, dar beau doar la ocazii speciale. Nu sunt suficient de bogată sau de snoabă ca să merg în club și să comand șampanie. Eu asociez șampania cu înalta societate.

11.Cafea, ness, 3 în 1, frappe
Beau cafea sau ness aproape în fiecare zi. Am dobândit obiceiul ăsta prin clasa a XII-a. Mă ajuta să nu mai lipsesc de la ore. 
3 în 1-ul e nesănătos. 
Frappe-ul e delicios. Și îmi aduce aminte de vară, de mare și de plajă. Chiar, să vină vara înapoi!



Dau leapșa mai departe Andreei, lui Rouge, lui Lumi și Miricăi.

P.S Lepșele astea nu vă amintesc de oracolele din copilărie? Mie da.

4 comentarii:

  1. Hey,multumesc mult pentru o leapsa,promit in ca in cursul zilei de astazi o preiau :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai un Paste fericit si linistit ca vad ca de soare nu poate fi vorba!
    Cat despre leapsa - nu vreau sa ma "laud" cu obiceiul meu extrem de nesanatos de baut Cola pana cad lata... :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult! Am intarziat,astazi de abia am preluat-o.

    RăspundețiȘtergere