duminică, 3 iunie 2012

Săptămâna asta...

M-am gândit că ar fi drăguț ca la fiecare sfârșit de săptămână să scriu aici ce filme am văzut, ce cărți am mai citit, pe unde am mai fost. Încep:


1.Am văzut

  • Filme: The Awakening (un horror care nu m-a impresionat, deși finalul e oarecum surprinzător), Friends with benefits (amuzant, ușor de privit, o poveste drăguță, dar nerealistă - mi-a plăcut).


"God, I wish my life was a movie sometimes. You know, I'd never have to worry about my hair, or having go to the bathroom. And then when I'm my lowest point, some guy would chase me down the street, pour his heart out and we'd kiss. Happily ever after.



  • Seriale: Am văzut primele trei episoade din Touch (are un subiect nou, e inedit, deci voi continua să-l urmăresc), ultimul episod din Hart of Dixie (nerealist și el, dar tare plăcut) și două episoade din Gossip Girl (mai am unul și termin sezonul).

"Există un vechi mit chinezesc despre Firul Roșu al Sorții. Acesta spune că zeii au înnodat un fir roșu în jurul gleznelor noastre și l-au legat de toți oamenii cărora le vom atinge destinul. Acest fir se poate îndoi și încurca,  însă nu se va rupe.






2.Am citit

  • Plăcerile bărbaților, de Kate Williams. Mă bucur că în sfârșit am reușit să termin cartea asta. Mi-a luat foarte mult, mai exact trei săptămâni. Eu de obicei citesc o carte în câteva zile dacă îmi place, deci vă puteți da seama cât mi-a plăcut asta dacă am terminat-o în trei săptămâni.

"Am început să scriu despre rău, crezând că îl cunosc, și m-am pomenit că răul nu este un lucru un sine, ci poate fi creat de timp, de soartă și de moment, iar cei care fac rău pot să creadă că de fapt fac bine."

  • Iubita locotenentului francez, de John Fowles. M-am apucat ieri să o citesc. Ținând cont că e scrisă de John Fowles, autorul Magicianului - una dintre cărțile mele preferate-, am așteptări mari de la ea. Sper să nu fiu dezamăgită.

3.Am fost

  • În Kulturhaus, joi. Am fost doar de trei ori în Kulturhaus până acum. Săptămâna asta mi-a plăcut cel mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu